REGULAMIN

1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15.00, kończy o godz. 10.00.

2. O Państwa miły wypoczynek na miejscu dba Właściciel i Obsługa. Wszelkie uwagi i usterki prosimy zgłaszać na bieżąco w Recepcji.

3. Pozostałą część opłaty za pobyt wraz z opłatą klimatyczną i kaucją należy uiścić w dniu przyjazdu w Recepcji przed zakwaterowaniem i odebraniem kluczy.

4. Parking dla naszych gości jest bezpłatny (na jeden domek przypada jedno miejsce parkingowe).

5. We wszystkich domkach obowiązuje zakaz:

-palenia tytoniu (osoby palące prosimy o wychodzenie na taras i w trosce o czytość korzystanie z popielniczek),

-smażenia ryb,

-chodzenia w obuwiu zewnętrznym(szczególnie na wysokim obcasie).

6. Wszystkich gości prosimy o nie rozpalanie grilla na tarasach domków(tylko w miejscu wyznaczonym). Nie posprzątanie grilla skutkuje pobraniem kosztu 50 zł z kaucji. Węgiel prosimy wyrzucić do worka na śmieci, a następnie do kontenera na śmieci. 

7. We wszystkich domkach obowiązuje zakaz używania piecyków elektrycznych. W przypadku chłodniejszych dni zabezpieczamy Państwu własny sprzęt grzejący.

8. Nie ponosimy odpowiedzialności za pozostawianie w domkach przedmiotów wartościowych i pieniędzy.

9. Osoby niezameldowane nie mogą przebywać w domkach oraz na terenie ośrodka ,za  osoby niezgłoszone a przebywające na terenie ośrodka pobierana będzie 

opłata w wysokości 100,-(również dzieci).

10. Bardzo prosimy o dbanie o czystość i porządek w domku i na terenie ośrodka. Wszelkie środki czystości udostępniamy na życzenie. Ewentualne trwalsze zanieczyszczenia bardzo prosimy zgłaszać natychmiast. Bardzo prosimy o nie wrzucanie do toalety: włosów, ręczników papierowych, nawilżanych chusteczek dla dzieci (nawet tych z napisem biodegradowalne), pampersów, pieluch, chusteczek do higieny intymnej, zabrudzonych przez dzieci części garderoby, środków higieny, materiałów opatrunkowych, gazet, niedopałków papierosów, tłuszczów i olejów. Wrzucone do toalety, mogą zapchać nie tylko sedes, ale również wewnętrzną kanalizację obiektu i stać się przyczyną poważnej i kosztownej awarii.

11. Szanowni Państwo, nasz obiekt udostępnia dla dzieci bezpłatny plac zabaw, ale przebywanie dzieci na terenie placu zabaw może odbywać się tylko pod opieką osoby dorosłej. Osoby dorosłe, rodzice, opiekunowie prawni ponoszą pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo dzieci.Plac zabaw czynny od godziny 8:00. Do tej godziny prosimy,aby dzieciaczki dały pospać wczasowiczom i nie hałasowały na placu zabaw. Od godziny 22:00 plac zabaw jest nieczynny. 

12. Nasi goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych domku i obiektu.

13. W przypadku naruszenia postanowień regulaminu Właściciel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań Właściciela, w szczególności zapłaty za poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia obiektu.

14. Odbiór i zdanie domku odbywa się zawsze w towarzystwie Właściciela lub uprawnionej osoby. Pomieszczenia należy oddać w takim stanie ,w jakim zostały przekazane w dniu przyjazdu.Istnieje możliwość rezygnacji  ze sprzątania , wówczas koszt sprzątnięcia domku wynosi 150,- Przed zdaniem domku bardzo prosimy Gości o zdjęcie poszew i poszewek z kołder, poduszek i prześcieradeł. Bardzo prosimy o pozostawienie domku ogólnie posprzątanego (szczególna prośba o nie pozostawianie jedzenia w lodówce, pustych słoików, śmieci w koszu i brudnych naczyń).

15. Kwota zaliczki wynosi 30%. Anulując pobyt wcześniej niż 60 dni przed przyjazdem jest możliwość wykorzystania zaliczki w innym terminie.

16. Uiszczenie opłaty za pobyt oznacza akceptację powyższego Regulaminu.

17. Przedpłata ma formę zadatku i nie podlega zwrotowi(w szczególnych przypadkach przy rezygnacji 30 dni przed terminem pobytu zwrot w wysokości 70%)

18.Za opłatą można skorzystać z pralki (30,-) i suszarki(20,-), dodatkowa zmiana pościeli przy pobycie krótszym niż 2 tygodnie 30,-.

Załącznik:
Wyposażenie kuchni: czajnik elektryczny, garnki (3szt.), patelnia (1szt.), sztućce (4x6szt.) + 2 noże kuchenne, łyżka wazowa, łopatki (2szt.), szklanki (2x6szt.), kieliszki (6szt.), talerze (3x6szt.), miska duża, deska
Pozostałe wyposażenie: telewizor, lampka nocna (1szt.), suszarka na bieliznę (1szt.), popielniczka, 

MIELNO - UNIEŚCIE